Comença la nova temporada del Ningú no és perfecte

La setmana del 8 al 14 de setembre comença una nova temporada del Ningú no és perfecte, el vostre programa de cinema, còmics i sèries de televisió.

El Ningú no és perfecte continuarà les seves emissions per totes les ràdios que consten a l’espai Ràdio a la carta, on podeu consultar els horaris de cada emissora.

El programa continuarà estant disponible per a descarregar-lo en mp3 o escoltar-lo online, els dijous en aquesta mateixa web, al Facebook, al Twitter, a Ivoox i ITunes. Aquest primer programa arribarà un dia abans de lo habitual, enlloc de dijous, que és la diada, ho farà dimecres.

Aquesta temporada mantenim el mateix equip que ens va acompanyar la temporada passada amb alguna novetat ens els espais de les Xafarderies de la marta i els monogràfics d’en Bernat.  La resta d’espais: les estrenes, les Notícies calentes, la tertúlia, el Box Office i els 40 minuts, continuaran amb normalitat. I no descarteu alguna sorpresa durant la temporada.

En el primer programa de la temporada parlarem de les pel·lícules més destacades d’aquest estiu, com Guardianes de la Galaxia o Com ensinistrar un drac 2, en la que ens acompanyarà des de Suècia l’Aram Bonmatí. També ho farem de Boyhood (Momentos de una vida) i El hombre más buscado  que s’estrenen divendres 12. En les sèries farem una tertúlia sobre el final de True Blood. Aquest  setembre, i sobretot, les primeres d’octubre dedicarem una atenció especial al Festival de Cinema Fantàstic de Sitges. Com cada any, continuarem regalant còmics de Panini. A partir de dimecres 10 tindreu penjada la primera pregunta.

T'ha agradat? Comparteix-lo!

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Search

Últimes ressenyes

The Order

Justin Kurzel torna a incidir en el terrorisme intern. Ja ho va fer a Nitram, en aquell cas a la seva Austràlia natal, i ara

Heretic

Les religions han estat tractades moltes vegades al cinema i en tots els gèneres, però poques vegades de manera seriosa, i fins i tot diria

Flow

Flow és una pel·lícula d’animació de Letònia que ha aconseguit reconeixement el 2024 arran del seu pas triomfal per festivals com Annecy, Cannes i d’altres.

Flora and Son

Darrera pel·lícula de John Carney, director de meravelles com Once i Begin Again, que ens ofereix una pel·lícula fantàstica que porta el seu segell per